Wednesday, January 16, 2013

Redeschiderea Magazinului


Asa cum am mentionat in articolul precedent, am venit cu vestile bune. Se redeschide magazinul!!
A fost o decizie spontana, asa cum si magazinul a luat viata. De aceasta data am sa aduc o varietate mai mare de produse, pe stiluri diferite, am sa organizez evenimente si am sa implic o multime de artisti si artizani.

Locatia ramane aceeasi pentru cei care cunosc magazinul. Pentru cei care doresc sa vina la magazin adresa este : Str. Andrei Saguna nr 2, Cluj-Napoca . Ca sa va faceti o idee, este pietonala ce face legatura intre Posta Romana nr 1 de pe Ferdinand ( langa Central ) si P-ta Mihai Viteazul, insa este aproape de Central, nu de piata. Strada pietonala cu Canalul Morii ( apa ) . Trebuie sa dau asemenea detalii deoarece, desi scriu de mii de ori unde e, lumea ma cauta in Pta M. Viteazul.

Deschiderea va avea loc in 1 Februarie. Nu uitati ca inca se poate face comanda pe internet si ridicarea produselor se face tot la magazin. Doar ca as putea retine produsele max 48 ore.

ORARUL nu e inca stabilit 100 % . Insa cam la acest program m-am gandit : L-V 10:00-18:00. Bineinteles, am sa stau eu toata ziua la magazin si posibil sa stau uneori si peste program.

Am sa va tin la curent cu noile proiecte si ultimele informatii legate de Programul de lucru, poze cu locatia si artistii/artizanii gazduiti.

O zi minunata!



No comments:

Post a Comment