Sunday, February 24, 2013

BELLFLOWER branding

 Pe langa timpul acordat magazinului, fotografiei de produs, realizarii de accesorii, design interior ... ma ocup si de branding . Primul meu proiect mai importantant si la care am lucrat cu mare drag este : imaginea florariei Bellflower .

Bellflower este una din cele mai noi si mai cochete florarii din Cluj, situata in Observator ,Zorilor. Mihaela Ciobanu este cea care detine acest minunat spatiu si care realizeaza niste buchete/aranjamente superbe. Mi-a facut o deosebita placere sa lucrez cu ea avand in vedere ca din start e o persoana cu foarte mult simt estetic.

Cartile de vizita, Logoul si Vitrinele sunt concepute de mine cu ajutorul  Andrei Margoi pe partea de illustratie logo  si Arttest pe partea de printari. De interior s-a ocupat in totalitate Mihaela si pot sa recunosc ca m-a surprins intr-un mod foarte placut. Apreciez tot ce face, nu doar pentru creativitatea ei, dar si povestea din spatele business-ului care este destul de comuna cu a mea ( mult sacrificiu si placere in tot ceea ce face, cu un buget foarte limitat; deci, se poate ! ) .

Varianta finala de carti de vizita  este  prima imagine, iar ultimele imagini sunt variante alternative . Am postat cateva fotografii facute de mine si cateva selectate de pe pagina de facebook Bellflower cu buchetele mele preferate.

 Va invit sa-i vizitati pagina de facebook Bellflower si sa o contactati daca doriti niste aranjamente deosebite pentru orice fel de eveniment.

Va doresc o Duminica minunata !
















No comments:

Post a Comment