Thursday, February 28, 2013

My Libster Award

Nu am participat niciodata la un asemenea concurs, insa trebuie sa recunosc ca mi-au placut teribil intrebarile propuse de blogul Cuvinte si Culori , care m-a nominalizat. Multumesc mult !
 
Premiul Liebster Award consta in sansa de a fi promovat si recomandat de alti bloggeri care te citesc si te apreciaza si posibilitatea de a afla despre bloguri noi si interesante.
 Pentru a "primi" aceasta nominalizare, trebuie sa respecti urmatorul regulament (ceea ce am facut si eu mai jos):
1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizeaza 9 blog-uri pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.


Multumesc  Cuvinte si Culori  pentru nominalizare.
Cele 11 lucruri despre mine.
//1 sunt Mihaela Berbecar, detinatoarea magazinului Happy Decor Boutique
//2 incerc sa traiesc intr-o lume cat mai creativa
//3 sunt pasionata de tot ce inseamna estetica
//4 cred in puterea de a schimba lucruri si oameni
//5 colectionez obiecte decorative si lucrusoare vintage
//6 imi doresc multe si asta uneori e o povara
//7am parte de cei mai minunati prieteni
//8 calatoresc cat pot de mult
//9 ador zilele de vara
//10 m-am bucurat de o copilarie minunata
//11 sunt mandra de mine 


Si intrebarile mele catre nominalizatii carora le predau stafeta:
1. Care este culoarea ta preferata (sau combinatie de culori)?
- mi-e foarte greu sa ma decid. Depinde mult de sezon, stare si eveniment. In general culorile deschise, cremurile, auriul ... si cred ca nu m-as putea opri cu lista .
2. Care este cuvantul tau preferat, macar si pentru simplul fapt ca are o rezonanta simpatica?
- cuvant?  nu m-am gandit niciodata. da spun ca am o expresie : life is not about finding yourself, is about creating yourself !
3. Care este blogul tau preferat (in afara de al tau)?
- sincer, romanesti nu am inca ( am din ce in ce mai putin timp liber sa citesc )  
4. Ce loc vizitat ti-a placut atat de mult incat l-ai recomanda?
- daca calatoresti pentru a gusta din cultura si peisajele acelei tari, nu exista sa nu iti placa . Savurez si cele mai nereusite calatorii si ciudate locuri. E o experienta si ramai cu ceva tot timpul .
 Mi-a placut foarte mult sudul Frantei, zona Biarritz si Spania (St. Sebastian ) 
  5. Unde ti-ar placea sa calatoresti?
- in Mai merg cu prietenii in Barcelona . Ieee si urmatoarea destinatie pe care mi-o doresc enorm ar fi : Thailand sau Nepal 
  6. Ce obiect pe care il ai expus in casa l-ai luat cu tine indiferent unde te-ai muta?
- o rama foto cu familia mea 
 7. Cum arata casa ideala pentru tine?
- oh, ce imi place intrebarea asta...Nici nu stiu cu ce sa incep.  O casuta undeva intr-o zona mediteraneana ( Franta, Spania sau Italia ) cu geamuri multe, curte interioara si gradina in spate. O casa plina de obiecte decorative orientale, cu o bliblioteca mare si neaparat o extensie sau mansarda unde sa am atelierul meu. Multa piatra, lemn si plante ... ma opresc aici.
 8. Care este filmul tau preferat?
- of , sunt multe .... in general clasicele si cele gen: Mar Adentro, Vita Bella, Cinema Paradiso  etc 
 9. Care este incaperea din casa ta care are cea mai mare nevoie de o re-amenajare?
- balconul de la dormitor, clar .. cand am inceput renovarea apartamentului am inceput pe ideea sa il inchidem cu termopane si sa extindem dormitorul si am amenajat tot apartamentul , infara de ce vroiam initial sa facem ... tipic 
 10. Ce sfat (unul singur) i-ai da cuiva care vrea sa inceapa un blog?
- sa stie exact pentru ce il face si indiferent de cati citesc, sa continue sa scrie articolo pe stilul lui
 11. Iti place cafeaua cu lapte?
- da, dar nu e preferata mea 
 
Blogurile pe care le nominalizez:
 ( nu pot vedea cati followers are asa ca nu garantez ca am ales numai cei care au sub 200 ) 

Cele 11 "c-uri"; intrebarile mele catre nominalizatii carora le predau stafeta: 
1. Ce iti place sa faci?
2. Ce ti-ai dorii sa faci daca ai avea posibilitate?
3. Care e sursa de inspiratie ?
4. Care e motivul pentu care ti-ai creat blogul ?
5. Care e acel obicei de care ai vrea sa scapi (sau mai bine spun: your  guilty  pleasure )?
6. Ce te face fericit?
7. Cand a fost ultimul moment in care ai fost mandru de tine ?
8. Cel mai trasnit lucru pe care l-ai facut ultima oara ?
9. Cum reusesti sa depasesti momentele dificile?
10. Ce crezi ca apreciaza prietenii tai, la tine?
11. Ce fel de surpriza ai face celui mai bun prieten , daca ai avea o groaza de bani ?
 
Mult succes! 

6 comments:

  1. Iti multumesc mult pentru nominalizare! Din pacate formatul site-ului nu imi permite sa duc mai departe concursul.

    Multa bafta!

    ReplyDelete
  2. Oh, multumesc :) O sa scriu si eu cand prind timp de postat :)
    E foarte frumoasa ideea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. deabea astept sa vad ce raspunsuri imi dai intrebarilor .
      sper sa-ti faca placere

      Delete
  3. Multumesc pentru nominalizare!

    http://dianasucala.blogspot.ro/2013/02/my-libster-awar.html

    ReplyDelete