Friday, March 1, 2013

Gift Card de la "La Galleria" acum si la Boutique


                           

"O sedinta foto e un cadou perfect! Cine nu ar avea nevoie de asa ceva? In plus, se potriveste cu orice ocazie: ca e vorba de aniversarea zilei de nastere, urmeaza o sarbatoare, un eveniment special sau pentru o imagine business." ... asta incepe oferta celor de la "la galleria " si le dau mare dreptate. A fost nevoie de aproape 10 ani de fotografie in care am fost cea din spatele camerei, multi prieteni ce sunt make-up artists si propunerea celor de la La Galleria de a pune pachetele codou in magazinul meu, ca sa-mi fac curaj sa facem o sedinta foto "asa-cum-trebuie". Si regret ca mi-a luat atit de mult timp.
Nu pot sa va explic cat de mult conteaza sa ai un fotograf cu care sa te simti minunat si confortabil in timpul sedintei foto ( este vorba de Narcis Tarcea ), de un machiaj impecabil realizat de Gabriela Popescu  si un decor potrivit. Recomand oricui o sedinta foto profi  macar o data in viata. E o amintire ce nu numai ca ramane peste ani, ci te face sa realizezi cat de frumosi suntem ( cu micile noastre defecte ). Recunosc ca de cand am primit pozele mi-am schimbat parerea despre cum arat. Am sa fac tot posibilul sa ajung la studioul  foto la fiecare eveniment important. Ii admir pe cei care isi fac sedinte foto nu numai la nunti, unde de cele mai multe ori nu poti fi in elementul tau, ii admir pe cei ce isi expun fotografiile in casa ( asa cum orice casa din afara Romaniei  tine la asemenea traditii ) si apreciez enorm pe cei ce ofera un asemenea cadou. 

Am acceptat din start ideea de a avea un asemenea pachet de vanzare in magazin. Mi se pare original, personalizat si cu o valoare inestimabila. 

Cateva detalii despre aceste pachete :

"Vrei sa faci cadou o intreaga sedinta foto sau vreunul din produsele noastre? Avem solutii si pachete pentru un cadou personalizat! Vrei sa faci cadou doar o parte dintr-o sedinta foto? poti obtine de la noi un voucher de o anumita valoare pe care persoana respectiva il poate folosi ca reducere din pretul serviciilor oferite de noi. Sunteti mai multi prieteni sau colegi care vreti sa faceti unei persoane apropiate un cadou de acest gen? Avem o solutie si pentru asta :)
Oferte speciale? Da, avem asa ceva :) Periodic vom organiza sedinte foto tematice care vor beneficia de reduceri fata de pretul de lista. Urmareste blogul nostru si pagina noastra de Facebook sa afli cand si in ce conditii vor avea loc.
Doresti sa organizezi o “petrecere foto”? Strange cativa prieteni si iti spunem noi care e reteta pentru o seara de distractie maxima! Nu stii ce inseamna “petrecere foto”? Contacteaza-ne la studio@lagalleria.ro si te lamurim noi " ( informatii de pe site).
  
Va astept cu drag la magazin pentru a va oferii mai multe detalii .

Eu una sper sa nu ratati o asemenea ocazie. 











1 comment: