Thursday, May 9, 2013

The end is a new beginning !

 Cred ca unii din voi ati auzit, unii ati vazut sau ati citit ca Magazinul din Cluj-Napoca s-a inchis. Stiu ce mult conta pentru unii magazinul, cu cat drag veneau si nu pot sa va multumesc suficient pentru asta .
Nu am putut anunta din timp, imi cer mii de scuze pentru cei care au venit special la magazin si nu l-au mai gasit, deoarece decizia s-a luat peste noapte. Cu gandul de a pleca din tara o perioada pentru posibile oportunitati mai mari, sper din suflet sa preia firma cineva capabil sa continue ceea ce am cladit eu si sa o duca la un nivel si mai mare . Asta e marea mea dorinta!

Pana la plecarea mea sau gasirea unui posibil cumparator, produsele se pot COMANDA ONLINE de pe site: www.happydecorboutique.ro

Asa ca daca cineva isi dorea un anume produs si inca il mai avem in stoc, va preiau cu drag comenzile .

ATENTIE ! clujenii sunt rugati sa faca comanda pe site, eu am sa  preiau datele  si am sa dau detalii de cum ajungeti in posesia produselor ( ne putem vedea in Cluj intr-o locatie stabilita ) .

Un weekend minunat !




No comments:

Post a Comment